loading...
آهنگ,دانلود,رمان,اندروید,موبایل
مدیر بازدید : 160 یکشنبه 07 تیر 1394 نظرات (0)
به گزارش شهدای ایران،آزاده نامداری در واکنش به انتشار عکس گریم وی در فیلم «نسیم» نوشت: این یه درد دله،،باهمه کسایی که دوسشون دارم،،من آزاده نامداریام.چادریم،،بخاطر ...
shohadayeiran.com
 
آزاده نامداری در واکنش به انتشار عکس گریم وی در فیلم «نسیم» نوشت: این یه درد دله،، باهمه کسایی که دوسشون دارم،،من آزاده نامداری ام.چادریم،،بخاطر اعتقادم،بخاطر قلبم.
newsirani.com
 
19 مه 2015 ... آزاده نامداری در واکنش به انتشار عکس گریمش در فیلم «نسیم» نوشت: این یه درد دله،، باهمه ... راحت میگفتی میخوام مدتی بی چادری بودن رو تجربه کنم.
sima.jamejamonline.ir
 
1
2
3
4
5
6
7
8
Video
 
 
 
 
آزاده نامداری مجری تلویزیون با به اشتراک گذاشتن عکسی تلخ و دردناک از آثار ... و دروغگويي مثل تو اسم هرچي مرده رو لكه دار كردن تووووف به غيرتت بي ...
Mar 24, 2015
جنجال دوباره ی اینستاگرامی آزاده نامداری. ... واکنش علی دایی به سوال جنجالی رضا رشیدپور: علی آقا ناراحت نمی شوید ادای شما را درمی آورند ...
Jun 09, 2015
الهام چرخنده: خدا رو شکر همه مون دهاتی هستیم/دیگه به خاطر چادر پوشیدنم مسخره م نمی کنن! ... واکنش علی دایی به سوال جنجالی رضا رشیدپور: علی آقا ناراح...
May 14, 2015
یه مشت ادم الاف بیکار و بی شخصیت میشینند این چیزا آپلود میکنند واقعا" متاسفم ! ... سلام دوستان اگه میشه برا من فیلم و عکس سکس ایرانی بفرستید ...
Mar 28, 2013
1
Blog
 
 
 
 
May 21, 2015
آزاده نامداری در واکنش به انتشار عکس گریم وی در فیلم «نسیم» نوشت: این یه درد دله،،باهمه کسایی که دوسشون دارم،،من آزاده نامداری ام.چادریم،،بخاطر اعتقادم،بخاطر قلبم..این عکس من نیستم،کتیه،تو فیلم جناب شهبازی،،،میخوام درکم کنید.
May 19, 2015
واکنش آزاده نامداری به انتشار عکس بی چادرش. آزاده نامداری در واکنش به انتشار عکس گریم وی در فیلم «نسیم» نوشت: این یه درد دله،،باهمه کسایی که دوسشون دارم،،من آزاده نامداری ام.چادریم،،بخاطر اعتقادم،بخاطر قلبم..این عکس من ...
May 19, 2015
گروه فرهنگی صراط - مجری معروف صداوسیما که از ماه ها قبل، برنامه جدیدی در رسانه ملی نداشته است، با انتشار تصویری، چادر خود را کنار گذاشت. به گزارش گروه فرهنگی صراط، آزاده نامداری که از هفته ها قبل، برنامه ای در تلویزیون ندارد، ...
Oct 21, 2014
آزاده ‌نامداری ، طلاق آزاده ‌نامداری ، بیوگرافی آزاده ‌نامداری ، اینستاگرام آزاده ‌نامداری ، عکس بی حجاب آزاده ‌نامداری ، سایت شخصی آزاده ‌نامداری ، عکس بی چادر آزاده ‌نامداری ، عکس های خانوادگی آزاده ‌نامداری,یادداشت شدیدالحن درباره چادر آزاده نامداری + جواب ... در تازه‌ترین این موارد، خبرگزاری دانشجو در یادداشتی شدیدالحن، حجاب نامداری را نشانه نفاق او خوانده است، نامداری نیز در اینستاگرامش به این یادداشت واکنش نشان داد و گفت: «من آزاده نامداری‌‌ام و فقط دلم می خواهد به سردبیر و مسئول آن سایت بگویم: بله!
1
2
3
4
5
6
7
8
News
 
 
 
 
jamejamonline.ir
 - May 19, 2015
قرار است طی روزهای آینده بازی دو بازیگر دیگر فیلمآزاده نامداری و آذرخش فراهانی نیز در «نسیم» آغاز شود. آزاده نامداری در واکنش به انتشار عکس گریمش در فیلم «نسیم» نوشت: این یه درد دله،،باهمه کسایی که دوسشون دارم،،من آزاده نامداری ام. چادریم،،بخاطر اعتقادم،بخاطر قلبم.
khabaronline.ir
 - May 19, 2015
26 6 پاسخ به این نظر شما قبلا به این نظر رای داده اید. عجب. بی نام سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 - 23:29:07. 56 5 پاسخ به این نظر شما قبلا به این نظر رای داده اید. والا این گریم نبود بجای چادر روسری داری باید مینوشتینانتشار عکس ازاده نامدار به یک حجاب دیگه. بی نام ...
انتخاب
 - Apr 26, 2015
پس از حواشی بسیاری که پیرامون جدایی آزاده نامداری و فرزاد حسنی پیش آمد، آزاده نامداری عکسی از خود در اینستاگرام منتشر کرد که جنجال‌های تازه‌ای را به دنبال داشت و باعث شد نامه‌ها و جوابیه‌هایی از دو طرف در این‌باره منتشر شود. نامداری پس از این قضیه، اینستاگرامش را ...
China Radio International
 - May 24, 2015
v توجه تماشاچیان چینی به زیبایی ملی پوشان والیبال زنان ایران 2015-05-24 19:15:45 v شکست تیم والیبال زنان ایران در برابرچین 2015-05-22 21:37:24 vواکنش آزاده نامداری به عکس بدون چادرش (تصویر) 2015-05-22 18:11:05 v توليد وانت چيني "وینگل" در ايران ...
1
2
3
4
5
6
7
Image
 
 
 
 
آزاده نامداری به انتشار عکس
500 × 751
moviemag.ir
آرایش تند و غلیظ و انتشار
640 × 908
saten.ir
آن روزهایی که “آزاده نامداری
520 × 509
saten.ir
آزاده نامداری در واکنش به
265 × 195
newsirani.com
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 236
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 72
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 262
  • آی پی دیروز : 95
  • بازدید امروز : 520
  • باردید دیروز : 124
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 811
  • بازدید ماه : 811
  • بازدید سال : 14,566
  • بازدید کلی : 267,387