loading...
آهنگ,دانلود,رمان,اندروید,موبایل
مدیر بازدید : 195 یکشنبه 07 تیر 1394 نظرات (0)
به خدا و ائمه اعتقاد دارم و همیشه سعی می کنم که در طبابتم خدا را در نظر داشته ... وقتی اطرافم را می بینم :کسانی که کارهای بد می کنند، دارند راحت زندگی می کند ولی هر .... را می گیرم و گناه نمی کنم ولی بعدا می گویم :فکر می کنی شیطان دیگر سراغت نمی آید ...
link.yamojir.com
 
6 ا کتبر 2013 ... شیطان از انسانیت شما بدش می آید،شیطان می خواهد شما را حیوان صفت بکند. ... کنیم ، خواهیم دید که شیطان در زندگی هایمان به امید خدا ریشهکن می شود.
www.tebyan.net
 
وی مدعی وجود اشتراک در میان نمادهای مصر باستان،شیطان پرستان، ماسون ها و برخی ..... در ولایتی که منزندگی می کنم چند تا از سخنرانی های این استاد بزرگ را پیدا کردم ...
smob.ir
 
1
2
3
4
5
6
7
8
Video
 
 
 
 
سوتی های شیطانی بی‌بی‌سی ... من فکر نمی کنم شما می خواهید حقیقت ببینید. کدام سیاره زندگی می کنید؟ آیا شما می دانید ... دوست عزيز: اگر ...
Jan 19, 2012
زندگي، مرگ و خدا بهبود ببخشه و ياريگر شما باشه برای شناخت بهتر از هدف آفرينش ... و نه خدا و نه شیطان نقشی در خوشبختی یا بدبختی شما ندارند. ... من ...
Aug 19, 2012
خدا ؛ شیطان ؛ انسان ؛ عالم هستی ؛ بشر ؛ واقعیت محض God ; naughty ; human. ... این کلیپ زندگی شما را متحول میسازد . ... براي كدومشون ...
Oct 01, 2014
این ماهی گوشتخوار با دندان هایی تیز و برنده در اعماق اقیانوس ها زندگی می کند. دانشمندان علوم دریایی پس از مدتها برای نخستین در ماه نوامبر 2014 ...
Nov 28, 2014
1
2
3
4
5
6
7
8
Blog
 
 
 
 
Dec 29, 2014
اول از همه بگذارید گودبای پارتی وبلاگی یکشنبه شب را یادآوری کنم که برای دو تن از دوستان خوب مان خورشید شب مهاجر و سارای عزیز در وبلاگ های شان ترتیب داده شده است و آرزویی کنم برای تمام دوستان منتظر که زودتر گودبای پارتی شان برپا شود.
Jul 22, 2010
شیطان دشمن قسم خورده تمام انسانها و رانده شده از درگاه خداوند بزرگوار است. او به عزت و جلال خدا قسم خورده که انسان را گمراه کند و گفته: "بعزّتک لاغوینهم اجمعین الّا عبادک منهم المخلصین" یعنی: "به عزّتت قسم، من همه بنی آدم و بندگان تو را اغوا و گمراه می کنم ...
Jul 29, 2004
می بینی؟ آدمها خودشان دور من جمع شده اند. جوابش را ندادم. آنوقت سرش را نزدیکتر آورد و گفت: البته تو با اینها فرق می کنی. تو زیرکی و مومن. زیرکی و ایمان آدم را نجات می دهد. اینها ساده اند و گرسنه. به جای هر چیز فریب می خورند.از شیطان بدم می آمد. حرفهایش اما ...
Aug 14, 2011
قطار شیطانی... نویسنده: نوید امین خانی. دوشنبه 24 مرداد 1390. در پست "سحر و رویا" به این نكته اشاره كردم كه موسیقی، به همراه شعری خوب، موسیقی خوب خواهد بود. در واقع دنیای موسیقی اصیل و ادبیات به هم گره ... شاید در اولین نگاه، بتوان به مضمون شعر و این بازی پوكر ایراد گرفت، با این استدلال كه "اگر خدا و شیطان بر سر روح انسان ها شرط بندی می كنند، پس اعمال انسان در دنیا و قدرت انتخاب او چه می شود؟" اما اگر دقت كنیم می بینیم كه شاعر، سر آغاز زندگی انسان ها را پس از مرگ در قطار می داند. در واقع دست به ...
1
2
3
4
5
6
7
8
News
 
 
 
 
radiozamaneh
 - Jun 27, 2015
در گذشته این مساله چندان مهم نبود؛ مردی که چندان درس نخوانده بود هم می‌توانست کمی آن سوتر و دور تر از محل زندگی‌اش کاری پیدا کند اما حالا کاری که قبلا به ۱۰۰ نفر نیرو نیاز داشت، با ده نفر راه می افتد. شهردار شهر می‌گوید:«اگر تحصیلات .... «دیو وایز» از اهالی هارتپول می‌گوید: «قدیم ها زندگی برای مردان آسان تر بود. من در ۱۶ سالگی مدرسه را تمام کردم. ماه جولای بود که مدرسه تمام شد و اول آگوست کارم را شروع کردم. آن موقع‌ها میدانستی کجا باید بروی کار کنی. اگر بابایت در کارخانه‌ای کار می‌کرد، تو هم همانجا مشغول می شدی.» مردان جوان هارتپول که ...
yjc.ir
 - Jun 26, 2015
گمراهی انسان از این‌جا شروع می‌شود که شیطان انسان را نسبت به متن زندگی دچار اشتباه می‌کند؛ نه نسبت به هدفزندگی. ... که در رمضان گذشته با موضوع «تنها مسیر-راهبرد اصلی در نظام تربیت دینی» سخنرانی کرد و مورد استقبال جوانان قرار گرفت، امسال به مدت 30 شب به ایراد سخنرانی در مسجد امام صادق(ع) میدان فلسطین با موضوع «تنها مسیر برای زندگی بهتر» می پردازد و به سوال «چگونه یک زندگی بهتر داشته باشیم؟ .... تو در مسیر زندگی‌ات یک جاهایی مجبور می‌شوی بعضی از علاقه‌ها را در خودت تغییر بدهی؛ تا راحت‌تر و بهترزندگی کنی.
rajanews.com
 - Jun 25, 2015
خسته از روزمرگی‌ها و تنش‌های همیشگی زندگی این روزهای‌مان بودیم. ... حتّی یک جا برای کوبیدن همین اندیشه‌های جاهلی که عرض کردم، زن را از مرد بالا میکشد؛ که یک چنین حالتی را جز در مورد اشخاص، انسان در قرآن دیگر پیدا نمیکند: «ضرب الله مثلا للّذین کفروا امرأت نوح و امرأت لوط». ... وی در این جلسه با اشاره به آیه ای از قرآن گفت که خداوند به مؤمنین دستورمی دهد خدا را یاد کنید و اهل ذکر کثیر باشید که مزد چنین کسی صلوات خدا و ملائکه است و خاصیت این صلوات این است که انسان را از ظلمات ولایت شیطان و اولیاء طاغوت به سمت نور ولایت نبی ...
rajanews.com
 - Jun 22, 2015
درآمدهای دنیوی و حاصل تلاشهای دنیوی، اینها همه دنیاست؛ فرزند، دنیاست؛ مال، دنیاست؛ علم، دنیاست؛ منابع طبیعی، دنیاست؛ این آبها، این ذخائر معدنی، همه‌ی این چیزهائی که در عالم طبیعت انسان ملاحظه میکند، اینها همین دنیا هستند؛ یعنی چیزهائی که اجزاء زندگیِ این جهانیِ ما را ..... قرآن در آیه ای دیگر می فرماید: «إِنَّ الَّذِينَ اتَّقَوْا إِذَا مَسَّهُمْ طَائِفٌ مِنَ الشَّيْطَانِ تَذَكَّرُوا فَإِذَا هُمْ مُبْصِرُونَ»(اعراف/۲۰۱) یعنی آنهایی که تقوا به خرج دادند (که اشاره شد شاید به این معنی باشد که ولایت را میپذیرند) هنگامی که گردباد شیطان دور آن ها می چرخد تا مسشان کند متذکر خدا می شوند.
1
2
3
4
5
6
7
8
Image
 
 
 
 
این مرد درباره شیطان با کسی
300 × 201
vista.ir
اين مرد درباره شيطان با کسي
300 × 199
www.magiran.com
محل زندگی جن و شیطان در جنوب
495 × 305
www.niksalehi.com
نسیم خوش روزهای زندگی و وجود
511 × 331
luzanews.ir
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 236
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 42
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 100
  • آی پی دیروز : 95
  • بازدید امروز : 125
  • باردید دیروز : 124
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 416
  • بازدید ماه : 416
  • بازدید سال : 14,171
  • بازدید کلی : 266,992