loading...
آهنگ,دانلود,رمان,اندروید,موبایل
مدیر بازدید : 212 شنبه 06 تیر 1394 نظرات (0)
14 ژوئن 2015 ... در دو سال اخیر کدام اقدام دولت را به عنوان «بهترین» اقدام انتخاب می کنید و به نظر شما کابینه روحانی در چه زمینه‌ای ضعیف ترین عملکرد را داشته است؟
jahannews.com
 
14 ژوئن 2015 ... در دو سال اخير کدام اقدام دولت را به عنوان «بهترين» اقدام انتخاب مي کنيد و به نظر شما کابينه روحاني در چه زمينه اي ضعيف ترين عملکرد را داشته است؟
karnews.ir
 
«بهترین» و «بدترین» اقدام دولت روحانی کدام است؟ میلاد مهدویانخرداد ۲۹, ۱۳۹۴. دو سال از عمر دولتدکتر حسن روحانی می گذرد. در دو... ادامه مطلب۱ دیدگاه.
bordekhunnews.com
 
1
2
3
4
5
6
7
8
Video
 
 
 
 
این نمونه ای است از وحشگیری آخوندهای خون خوار بسم الله الرحمن الرحيم فضل لاهو ... رجوی=پسترین موجود روی زمین کسی که به وطن خودش تو بدترین شرایط خیان...
Jun 15, 2012
1
Blog
 
 
 
 
Aug 23, 2014
اما رمضان‌زاده در این گفت‌وگو به وضعیت اقتصاد ایران در سال‌های گذشته پرداخته ‌است؛ مقایسه اقتصاد دولت احمدی‌نژاد و دولت خاتمی. او می‌گوید: «بهترین سال‌های کشور از نظر درآمدی تبدیل به بدترین وضعیت اقتصادی مردم شد. امروز دیگر ...
Jan 20, 2014
بهترین و بدترین جای دنیا برای غذا خوردن. بر اساس ... در پایین این جدول، چاد، بدترین کشور برای غذا خوردن است چرا که ارزش غذایی این کشور در پایین‌ترین سطح، قیمت آن در بالاترین میزان و شرایط بهداشتی غذا نیز بسیار محدود است. علاوه بر چاد .... جام نوشت: نتانیاهو در مصاحبه با یک شبکه تلویزیونی از کشور کانادا گفت: اگر روحانی دولت یهود را به رسمیت بشناسد و درصورتی که ایران آماده صلح با اسرائیل باشد، آنگاه در داووس یا هرجای دیگری مایل به دیدار با روحانی هستم. این اظهارات ...
Mar 14, 2014
تهران - ایرنا - حسین عبده تبریزی کارشناس اقتصادی با اشاره به اینکه دولت روحانی بازار سرمایه کشور را از سردرگمی خارج کرده است، توصیه هایی را به مردم برای نحوه سرمایه گذاری در سال 93 ارایه کرد. ... کاسته و آرامش خوبی در این زمینه ایجاد شده است. این کارشناس مسایل اقتصادی در توصیه به افرادی که قصد دارند در سال 93 اقدام به سرمایه گذاری در زمینه های مختلف کنند، گفت: فقط به کسانی توصیه می کنیم وارد بازار سرمایه گذاری شوند که پول و پس انداز هایی با مبالغ قابل توجه دارند.
Oct 17, 2009
ضرب‌المثل آمریکایی : «مذهب بهترین تانک جنگی است ولی بدترین پالتو است.» * ضرب‌المثل سانسکریتی : «بی‌آزاری بهترین دین است.» هاینریش هاینه ... حكومت مذهبي رژيمي است كه در آن به جاي رجال سياسي، رجال مذهبي (روحاني) مقامات سياسي و دولتي را اشغال مي‌كنند و به عبارت ديگر حكومت مذهبي يعني حكومت روحانيون بر ملت. .... زماني كه اين دو نماينده به صورت بي‌حجاب وارد مجلس ملي كويت شدند، سه نماينده اسلام‌گراي مجلس به سرعت مراتب اعتراض خود را نسبت به اقدام آن‌ها ابراز داشتند.
1
2
3
4
5
6
7
8
News
 
 
 
 
asriran.com
 - Jun 15, 2015
«سخت ترین یادداشت ها، سیاسی ترین و حساس ترین آن ها نیست»عنوان سرمقاله روزنامه خراسان به قلم محمد سعید احدیان است که در آن می خوانید؛اگر از من بپرسند سخت ترین یادداشتی که تا حالا نوشته ای کدام است بی تردید به یادداشت هایی که در بحرانی ترین شرایط یا ... با بودجه های دولتی روشن است و دوم سخت گیری های درست و برخی بیش از اندازه دستگاه های نظارتی وقضایی و دولتی در چاپ برخی آگهی ها در چند حوزه نیازمندی ها، اسامی بیگانه، پیش فروش های مسکن وپروژه های سرمایه گذاری(درحالیکه برای اصل موضوعاقدامی نمی شود و فقط صورت ...
خبرگزاري فارس
 - May 30, 2015
وی ادامه داد: مردم به این دولت و این رئیس جمهور مخصوصا به دلیل سابقه‌ ای که در رابطه با موضوع هسته‌ای دارد، رای دادند که این موضوع را با درایت حل کنند و مهمترین مشخصه روحانی نسبت به بقیه کاندیداها اشراف و سابقه وی در موضوع هسته‌ای بود. ... است یک سوء مدیریت و نابلدی مدیران در تصمیم گیری های کلان اقتصادی کشور و عدم کارشناسی و تصمیم گیری‌های کارشناسی و مسئله دوم تحریم‌ها است که سیستم بانکی وسیستم نفت ما را که جزو مسائل اصلی اقتصاد کشور ما هستند را مورد هدف قرارداده است و اینکه سهم کدامبیشتر است حرف دیگری است.
khabaronline.ir
 - Jun 03, 2015
به گفته شیرین احمدنیا جامعه شناس فقر یکی از همان آسیب هاست که در آن آمار زن ها بیشتر از مردان جلب توجه می کند: «بحث "زنانه شدن فقر" feminization of poverty، هم مساله ای مختص جامعه ما نیست و پدیده ای است که در کل کشورهای جهان صحبت از آن می رود، که آن هم تا حدی به جایگاه نابرابرِ ..... در اولین نشست استانداراندولت فعلی با دکتر روحانی، ایشان اشاره می کند که از بعد از انقلاب تا الان در بدترین وضعیت آسیب های اجتماعی کشور هستیم. ... احمدنیا: مسلما همه اینها سهم دارند اما اینکه هر کدام چه نسبتی دارند باید مبتنی بر پژوهش باشد.
asriran.com
 - Jun 07, 2015
امروز مهم ترین تحریف و انحرافی که می تواند نسبت به این شخصیت و مکتب- به عنوان نقشه راه سعادت ملت وپیشرفت کشور - رخ دهد در کدام اصول است؟ سهم طراحی ... امام بود که بارها با صدای رسا فرمود «دولتاسلامی اگر با نظارت فقیه و ولایت فقیه باشد، آسیبی بر این مملکت وارد نخواهد شد»، «ولایت فقیه همان ولایت رسول الله است، قضیه ولایت فقیه یک چیزی نیست که مجلس خبرگان ایجاد کرده باشد»، «اگر چنانچه ولایت فقیه در کار نباشد، طاغوت است. یا خداست یا ..... آن جمله ای که در بالا نوشته شده به نقل از آقای روحانی رئیس جمهور محترم است.
1
2
3
4
5
6
7
8
Image
 
 
 
 
«بهترین» و «بدترین» اقدام دولت
600 × 410
www.mehrnews.com
پایان رسیده است/تاکید دولت
600 × 400
www.mehrnews.com
رفاه اجتماعی دولت است
620 × 414
www.mehrnews.com
روحانی: رویکرد اجتماعی شدن
600 × 400
www.mehrnews.com
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 236
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 37
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 73
  • آی پی دیروز : 95
  • بازدید امروز : 91
  • باردید دیروز : 124
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 382
  • بازدید ماه : 382
  • بازدید سال : 14,137
  • بازدید کلی : 266,958