loading...
آهنگ,دانلود,رمان,اندروید,موبایل
nasher بازدید : 160 یکشنبه 14 تیر 1394 نظرات (0)
تنهایی من
شیرینی بوســــــــــــه هایمان به خـــــــــم شدن سرت استـــــــــ ... + نوشته ... ﺑﮕـــﻢ ﺍﮔـــﻪ ﻧﺒﺎﺷـــﯽ ﮔــﻢ ﻣﯿﺸـــﻢ. ﺑﯿــﻦ ﯾــﻪ ﺩﻧﯿـــﺎ ﻏﺮﯾـــﺒﻪ ... + نوشته ..... اگر افتخارت “دل شکستن” است. به  ...
بی مرام - عشق
بی مرام - عشق - امشب صدای تیشه از بیستون نیومد،گویا به خواب شیرین فرهاد رفته باشد. ... بگم اگه نباشی گم میشم بین یه دنیا غریبه ..... ♥♥ ... دیروز اگر چه سخت .
خنده هایم درد میکند - Blogfa
بگی انگار گم شدم بین یه عالمه غریبه , بگم اگه نباشی گم میشم بین یه دنیا غریبه . .... ♥♥. اگر می دانستی که چقدر دوستت دارم سکوت را فراموش می کردی تمامی ذرات ...
هی تو میدونی که عاشقتم؟؟
بگو چه حسی داری! بگی انگار گم شدم بین یه عالمه غریبه ,. بگم اگه نباشی گم میشمبین یه دنیا غریبه . ... نمیگم عاشقتم.... میگم دیوونتم که اگر یروز ناراحتت کردم.
آبان 1392 - ! ناگفته های یک دل
دریافتم کسی هست ؛ که اگر بخواهد می شود . . . و اگر نخواهد ... ﺍﻧﮕـــﺎﺭ ﮔــــﻢ ﺷــﺪﻡ ﺑﯿـــﻦ ﯾــﻪ ﻋﺎﻟﻤـــﻪ ﻏﺮﯾـــﺒﻪ . . . ﺩﻭﺱ ﺩﺍﺭﻡ ... ﺑﮕـــﻢ ﺍﮔـــﻪ ﻧﺒﺎﺷـــﯽ ﮔــﻢ ﻣﯿﺸـــﻢ ﺑﯿــﻦ ﯾــﻪ ﺩﻧﯿـــﺎ ﻏﺮﯾـــﺒﻪ. برچسب‌ها: ...
ღدخترستانღ
دوس دارم ببرمت یه جای شلوغ , ... بگم اگه نباشی گم میشم بین یه دنیا غریبه ….. ♥♥ ... ﻫﻤﯿﻨﻄﻮﺭﯼ ﮐﻪ ﺩﺍﺭﯼ. ﻧﮕﺎﻫﺶ میکنی. ﺍﺷﮑﺎﺕ ﺳﺮﺍﺯﯾﺮ میشه. ﺗﻮی ﺩلت میگی. ﻧﺒﺎشی. ﻣﯿﻤﯿـــــﺮﻡ.
فروردین 1392 - یــــــا س ســـفید
یــــــا س ســـفید. عاشقتم عشق من تا دنیا دنیاست ... هنوز دنبال یه بهونه ای که بمونی… نوشته شده در ... گاهی آنقد دلم از دنیا سیر میشود که میخواهم.. تا سقف ... بگم اگه نباشی گم میشم بین یه دنیا غریبه ..... ♥♥ .... هرچه باداباد حتی اگر دل کوه هم داشته باشی
امـشب به قصـه دلــ من گوش میکنــــی ...
بگم اگه نباشی گم میشم بین یه دنیا غریبه ..... ♥♥ ... بعضیا هستن زندگیشونو با دنیای مجازی پر میکنن. ... پس اگر نمیتوانی "خــــاص" بودنم را تحمل کنی به من
sara @sara_a71_ Instagram photos | Websta (Webstagram)
انگار گم شدم بین یه عالمه غریبه….! بگم :اگه نباشی گم میشم بین یه دنیا غریبه…. خاص ترین .... يه تجربه ي متفاوت ، ما رو به دوستان خود معرفي كنيد 6d. paniz008 ...
مرداد 1392 - حرفهای یک دل شکسته
بگم اگه نباشی گم میشم بین یه دنیا غریبه ... دوشنبه بیست ... حالا هی تلقین کنم به خودم ماه و ستاره وآسمان و بهار را روزی عاقبت همه ... که حتی اگر پیر شدم بوی روزهای ...
2/20/2014 - 3/20/2014 - برای تو عزیزترین
اما هرچــی بزرگتــر میشم بعضی غصـه هام از خــودم زودتــر قـــد میکشن! ... و بدان که اگر گاهی هم ظرف ها را تو بشوری ... بگم اگه نباشی گم میشم بین یه دنیا غریبه ..... ♥♥.
دی 1392 - ღ عاشقانه های الی ღ
ﺑﮕـــﯽ ﺍﻧﮕــــــــﺎﺭ ﮔــــﻢ ﺷــﺪﻡ ﺑﯿـــﻦ ﯾــﻪ ﻋﺎﻟﻤــــــﻪ ﻏﺮﯾـــﺒﻪ , ﺑﮕـــﻢ ﺍﮔـــﻪ ﻧﺒﺎﺷـــﯽ ﮔــﻢ ﻣﯿﺸـــﻢ بـﯿــﻦ ﯾــﻪﺩﻧﯿـــﺎ ﻏﺮﯾـــﺒﻪ شکلک های محدثه. برچسب‌ها: جملات عاشقانه با عکس, جدیترین جملات عاشقانه ...
maryam.im
هوای اون و کردی و قرار نیست به این زودی ببینیش و اون بهت میگه ... فردا میام ... بگم اگه نباشی گم میشم بین یه دنیا غریبه ..... ♥♥ ... که اگر فردا باز هم خواست بگوید
همای خوشبختی
چرا این همه دنیا رو گشتم و حالا که پیدات کردم مال من نیستی ؟؟ اره زیبا ... بد نیست تو هم با من اگر راه بیایی. نوشته شده ... بگم اگه نباشی گم میشم بین یه دنیا غریبه.
چشمانش... - عشــق دو طـــرفه
و بــا بــوســـه ای عاشقانــه بــه اوج آرامــش میرسد . .❤. ❤اما مرد❤ ... ﺩﺍﺭﯼ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﺳﺎﻋﺘﻬﺎﯼ ﺭﻭ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﻭﻥﺯﯾﺮ ﺑﺎﺭﻭﻥ ﻗﺪﻡ ﻣﯽ ﺯﻧﯽ . ﭼﻘﺪﺭ ﺯﯾﺒﺎﺳﺖ ..... اگر نباشی گم میشم بین یه دنیا غریبه.
اس ام اس سنگین و معنی دار
7 مه 2013 ... نیمه گمشده را بیخیال شَو لطفا ، اگر سهم تــــــو بود که گم نمی شد… ... شاید سالها بعد ، در گذر خیابانها ،از کنار هم بگویی آن غریبه چقدر شبیه ..... 3)یه قرآن گذاشتم بین خودمو عشقم,گفتم اگه منو دوست داری دست بذار رو قرآن بگو! .... دنیای خوبی نیست دنیای ادمها میبیننو میرن بیتابی هم را از ترس دیدنها میشن همه بی چشم ...
دل نوشته های عاشقانه من...
اگر تمام دنیا تو را میبیند تنها منم که تو را دست به قلم میکشم. ... گم میشم بین یهدنیا غریبه ..... حتی اگر نباشی می آفرینمت چونان که انتهای بیابان سراب را…
ازدواج - بهترین هایی که خواندم
23 ژوئن 2013 ... بگم اگه نباشی گم میشم بین یه دنیا غریبه. ... اگر کارهایی بکنید که توجه تانکرا به هم نشان دهید هم به رابطه خودتان کمک می کنید و هم خانواده را از این ...
دوست دارم ببرمت یه جای شلوغ، خیلی شلوغ وایستم اون - کلوب
7 ژانويه 2015 ... دوست دارم ببرمت یه جای شلوغ، خیلی شلوغ وایستم اون. ... بگی انگار گم شدم بین یه عالمه غریبه بگم اگه نباشی گم میشم بین یه دنیا غریبه. 99. نمی پسندم!می پسندم. درج کامنت. 1. 0 ... من اگر عاشقانه می نویسم… نه عاشقـم !... ما همینیم ...
اعلامیه جدید :: گنجینه تعزیه ایران
3 روز پیش ... ما به دنیا آمده ایم که با زندگی کردن قیمت پیدا کنیم نه اینکه به هر ... دﻭﺱ ﺩﺍﺭﻡ ﺑﺒﺮﻣﺘـــــ ﯾﻪ ﺟـــﺎﯼ ﺷﻠـــﻮﻍ ... ﺑﮕـــﻢ ﺍﮔـــﻪ ﻧﺒﺎﺷـــﯽ ﮔــﻢ ﻣﯿﺸـــﻢ ﺑﯿــﻦ ﯾــﻪ ﺩﻧﯿـــﺎ ﻏﺮﯾـــﺒﻪ. ارسال نظر. ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد ...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 236
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 45
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 91
  • آی پی دیروز : 95
  • بازدید امروز : 111
  • باردید دیروز : 124
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 402
  • بازدید ماه : 402
  • بازدید سال : 14,157
  • بازدید کلی : 266,978